• 665 091 924
  • kontakt@magicznaigielka.pl
Koszyk
  • Twój koszyk jest pusty
Menu

Wysyłka i zwroty

Czas realizacji zamówienia wynosi do 48 godzin. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto, do chwili wysłania zamówionych towarów. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy klienta indywidualnie.

Statusy zamówień: sklep internetowy w celu ułatwienia realizacji zamówienia wprowadza 3 statusy zamówień, które informują o stanie jego realizacji i wysłane są na konto e-mailowe zamawiającego. 

Opis statusów zamówień:

„w realizacji” - jest wysyłany w momencie odebrania zamówienia przez obsługę sklepu
„wysłane” - jest wysyłany w momencie zapakowania i przekazania do wysyłki

„anulowane” - jest wysyłany w przypadku rezygnacji z zamówienia bądź braku możliwości jego potwierdzenia.

Przy wyborze formy płatności przelewem pieniądze należy kierować na konto:

ING BANK ŚLĄSKI   80 1050 1937 1000 0092 2035 8973

Proszę podać tytuł zapłaty w postaci: "numer zamówienia". 
Numer zamówienia przychodzi wraz z każdym statusem na adres e-mail składającego zamówienia.

W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia.

W sytuacji, gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na Państwa życzenie wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w terminie późniejszym - oczywiście za zgodą Państwa - po obowiązujących kosztach wysyłek umieszczonych w „zasadach wysyłki”.

Nie ponosimy odpowiedzialności za wynikłe spóźnienia spowodowane złą pracą firm transportowych.  

Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem  firmy kurierskiej  DPD, DHL, GLS oraz POCZTY POLSKIEJ.
Termin dostawy to 1-3 dni roboczych  dla firmy kurierskiej. Na podstawie numeru listu przewozowego można śledzić miejsce znajdowania się przesyłki.

REKLAMACJE

Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: „odbieram z zastrzeżeniem”. W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. 

Protokół szkodowy: powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:


informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia strach’owa.

uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton

zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe.

Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
 Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.

Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego. Należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.

Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację